Thess Boberg

Läskig Men Skön Dvala!

Publicerad 2009-11-06 19:45:25 i Allting&Ingeting,

OJ!
Guu va hemskt! Jag kom in i en slags dvala tror jag xp Jag satt här, kolla lite bloggar, lyssna på musik, å bara för några minuter glömde jag helt och hållet bort allting! Jag glömde bort att jag satt vid datan, jag glömde bort att jag skulle jobba ikväll, jag glömde nästan bort vem jag var.. sen fick jag ett sms å då vaknade jag.. Nu känner jag mej helt väck i huvet! Jag blev nästan lite fundersam på vem fan jag är och varför jag sitter här =O Skit läskigt, fast på nått sätt en galet skön känsla.. jag va verkligen helt borta i några minuter, hur jävla skönt som helst!
Nu ska jag fixa mej lite..
Sen ska jag väl dra mig till jobbet.. ikväll är de Tattonight! Missa inte detta! Kom dit och gadda er ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela