Thess Boberg

Jag Är Galet GLAAAAAAD!!!!!!!!!!!

Publicerad 2009-11-20 18:50:08 i Kära Dagbok,

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
HURRA VA GLAD JAG E!!! =D
Kl 21.15 ska jag se NEW MOON!!! Gaaaaaaw jag längtar så galet mycket!!!!

Rob <3

Just faan jag glömde blogga igår. Ooops!
Men ja, de va praktik som vanligt. Sen träffa jag Alexander, så kolla vi på Role Models och Bid Stan, sen blev de ett avsnitt av The Big Bang Theory =P

Ja idag har de väl varit en lugn dag =) Runt 20 pers idag =P Men ja, de viktigaste av allt, NEW MOON!!! GAAAAAAAAW Shiiit va jag längtar!! Jag tror jag döööööör!! Jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu!!

Jag måste lyssna på Rob!!!

Obsessed? Nahe! skojja inte!

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela