Thess Boberg

I'm Obsessed!

Publicerad 2009-11-09 23:53:07 i Kära Dagbok,

Hellojsan!
Fullt ös idag.. först skolan =| Men vi hade mössprovning idag =D Wooohoo!! Nu börjar de kännas att de e på riktigt! Snart är de dags för studenten =D
Sen drog jag till Uppsala =) Teater =) De va riktigt skojjigt idag ;P Sista lektionen vi hade med Amanda, för hon ska sluta nu, så ja, vi får se vem vi får nu..
Sen åkte jag hem, och då tänkte jag att skulle betala in till kryssningen, men icke då! Skulle skriva ut fakturan, men nahe, då va de nått fel på skrivaren =( Morr!! Så ja, jag får fixa de i skolan imorn istället..

Nu ska jag kolla på The Breakfast Club, IGEN! =D I Am Obsessed XD Men den e ju så grymt bra!! =P De kan i för sig bero på att John Bender (Judd Nelson) är min dröm! Asså egentligen är han ju inte så snygg, men hans personlighet gör att han blir galet het!!!!  Gaaaw jag dööör!!!! He's A Criminal and i love it!! <3

Jag blir så galet irriterad på att jag inte kan lägga upp min favorit scen på bloggen! "Inbäddning inaktiverad på begäran" Hatar de!!!

http://www.youtube.com/watch?v=G8vqlhi3QQw (Från 1.40)

mmmmm tänk om alla grabbar kunde va som John Bender!! <3
Såååå gaaaalet jäävla heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!
Hmm va e de med mej och killar som e lite "bad boys"?
I söndags när jag och Tess va ute på våran söndagspromenad prata vi lite om Idol.. å jag börja självklart prata om Erik Grönwall XD
"Han e grym på att sjunga! Och han har misshandlat nån! Jag e såld!"
eheh, de kanske inte låter så positivt, but i can't help myself XD

Naj, nu ska jag kolla på min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela