Thess Boberg

Hmmmm..

Publicerad 2009-11-22 14:30:12 i Kära Dagbok,

Good morning!

Här e jag, och jag är inte på humör idag! Morr!! Jag är ganska seg, å så måste jag plugga. 3 kapitel i Personlig försäljning.. jag har ingen jävla aning om va de handlar om. Jag har varit på dom flesta lektionerna, men jag har inget minne av att vi har kollat nått i boken.. känns jävligt bra ;)

Ja, igår när jag kom till jobbet va de jävligt lugnt. Carro hade fyllt lite drygt en halv ställning. Jävligt lite. Men sen blev de lite folk faktist, va kan de ha varit, 500-600-700.. ja minst 500 i alla fall, tror jag ;) Å sen SOM VANLIGT kl 3 när musiken tystnar, då kommer ALLA och vill hämta ut sina jackor. Men jag och Carro jobbade på bra ;P

Ja, va väl hemma strax före 5. Tack söta pappa för att du hämta mej =)

Jag ser inte fram emot den här veckan =( De kommer vara fullt upp, teater, plugga, möte, sola, träna, jobba, Ladies Night. Ja, sen är de ju skola och praktik som vanligt. Veckan efter är de faktist tomt i kalendern =D galet skönt =D sen får vi se hur länge den är de xp

Ja, nej, nu måste jag verkligen plugga!!

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela