Thess Boberg

Gott Med Godis!

Publicerad 2009-11-08 15:56:29 i Kära Dagbok,

AAAAAJ!!!!
Har så ont i min tå!!!
De gick bra att jobba igår =) de va mycket folk, så de va jävligt trångt i garderoben.. sen vette faan va som hände med jag fick så jävla ont i stortån så jag börja halta fram.. de gjorde skit ont!! Å de gör de fortfarande! Kan jag ha stukat den eller va faan har hänt?!

Just de, de va nån jävligt konstig typ där igår också.. först va de de gamla vanliga "va söt du e" men sen sa han Therese, och jag hade inte sagt va jag hette, så jag fråga hur han visste va jag hette, "Just de, du kallas Thess" Äm ja, men hur vet du de? "Jag vet en hel del om dej" Ämmm okej! Weird! Sen stog han där ganska länge och prata om hur fin jag va sen fick 2 vakter släpa ut honom.. ja konstigt folk finns de..
Ja, men ja, annars va de väl en helt normal kväll i garderoben..fast de va ju ganska mycket mer folk än va de brukar va.. 
Ja och tyvärr så hörde jag inte så mycket från Hoffmaestro =( Jag hörde The Storm, å då gick jag och dansa runt medans jag hämtade och lämnade in jackor ;D

Ja, idag har jag inte gjort så mycket, slappat, söndagspromenad med Tess, nu har jag käkat lite å så kollar jag på en av mina favoriter, Braveheart <3

Imorn är de skola! Peppad? Jo men visst! xp eller inte!!

Nej, nu ska jag käka lite godis å bli lite snällare ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela