Thess Boberg

Ett Stort Glas Mjölk Tack!

Publicerad 2009-11-07 17:49:36 i Allting&Ingeting,

Hallou!
Ja, de blev ju inte så mycket sömn för mej idag =| sov väl till 11-12 nått, sen slappa jag lite, sen ville bror min att jag skulle åka med honom till stan för att handla en farsdag present.. jao, snäll syster som jag är så åkte jag med.. Vi åkte även till Godisgallerian, så nu har jag lite godis så att jag ska nog överleva kvällen XD Hälsan? Jo då, jag har ju inte rasat ihop ialla fall ;P Nått positivt ;D
Neej, nu ska jag ta mej ett stort glas mjölk, sen ska jag nog försöka ta mej en tupplur på soffan innan jag ska åka.. typ en timme kvar xp

Som sagt alla muppar i Enköping!! Missa inte HOFFMAESTRO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela