Thess Boberg

Oh Nooooo!

Publicerad 2009-11-26 22:35:10 i Kära Dagbok,

Halloj!

Nu glömde jag blogga igår igen! FY FY!! Men de va fullt ös hela dagen. Skola, sen upp på stan och möta Bella, sola, käka, sen hem till Yz på möte, sen hem till Alexander och sen drog jag hem med halv 11 bussen. Så njaa, jag kan väl inte säga att jag hade tid igår xp

Oh Nooooooo!! Va faaaan säger jag bara!! =O Vid typ 3 i natt vaknade jag av att gitarren lät! WTF! Vem faan får för sig att den ska spela på min gitarr när jag ligger och sover! Men jag inser ju på en gång att de inte är någon i rummet! Hallisar?! Men ja va faan jag gick upp, å va faan har hänt? Jo en sträng hade gått av =O Jag har faan inte rört gitarren sen, sen, sen, hmm, måndags tror jag, kanske, ja skit samma! Men va faan! Hur i helvete kunde stäng jäveln gå av!!!! Wääääääääääääääääääääääääääääääääää va less jag blir!!!

Önskelista:
Ny BÄTTRE gitarr!!

Faan jag kan ju inte vara utan min gitarr =( Min lilla bebis! Mycket sorligt! Nog för att de va en billig gitarr, men ändå. Snyft snyft! Rest In Peace my little darling <3

Ja, va har hänt idag då?
Ja, de va väl typ 25 turister idag, typ. Sen drog jag hem till Alexander. Sen va de träning. Ja, nu vet jag inte va jag ska hitta på =| Just nu vill jag ju spela gitarr, antagligen för att jag inte kan nu! =( Antingen blir de nån film, eller så blir de Så länge vi båda andas <3 Neeej, jag har inte läst ut den än XD Först ville jag ju bara läsa max ett kapitel om dagen, men sen har jag jobbat en del så jag har faktist inte haft nån ork till att läsa, men nu har jag börjat med ett kapitel om dagen igen ;D Jag säger som Sheldon: I'm Baaaaaaaack! XD fast jag e nog inte lika besatt som förut ;D jag har faktist lugnat ner mej jävligt mycket ;D Stolt XD Åååh jag måste faan lägga upp klippet med Sheldon!!! De va ju så längsen jag såg de!!! Han e ju så jävla rolig!!!!! XD <3



Oj jävlar vilket långt inlägg de blev nu då xp

Hmmm får se om jag hinner blogga nått imorn, men de lär jag ju göra. Ska ju inte jobba förns 23 imorn. Funderar på om jag ska sola imorn igen, de e ju halva priset på Meddo ;D Me like!!

Naaj.. nu säger jag Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela