Thess Boberg

If I Sing My Little Song Would You Follow Me Home?

Publicerad 2009-11-14 17:44:14 i Kära Dagbok,

(Rubriken har inget med texten att göra!)

Hallou!

Blev visst inget inlägg igår x| Fy fy.. Men efter praktiken så åkte jag hem till Bella. Jag, Bella, Lina och Ange käka lite middag =) Asgott Bella! (Y) Sen kollade vi på Paranormal Activity =) Sen kom Carro, å då kolla vi på The Haunted In Connecticut, sen blev de College Road Trip, en vanlig amerikansk familje komedi, väldigt överdriven och väldigt jobbiga människor, men den va ganska rolig =) hmm.. sen skulle vi se filmen 21, men den funka inte.. sen kolla vi på The Others, den va ganska konstig. Men jag har för mig att vi såg 5 filmer, men de kanske bara va 4 xp

Vi gick väl och la oss kl 6 typ. Ja sen kom Bella och David och väckte mej vid 2 xp då va de dags för frukost =)
Ja men kort sagt så va de en trevlig kväll =)

Ja, nu har jag precis käkat lite mat, sen ska jag och Tess ut och busa =)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela