Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-11-03 18:15:11 i Kära Dagbok,

Höhöhö!
Idag har jag varit på tok för trött.. men jag har skrattat sjukt mycket XD Speciellt på alternativ medicinen XD
De visade sig att vi skulle ha fotmassage idag =O BLÄ Å USCH! Å FY FAAN I HELVETE! PANIK!!!
Vi skulle ha fotbad och sen skulle en kompis få masera fötterna! Jag har lite fotfobi! Jag tycker de e riktigt äckligt med fötter! Blääää! Usch! Ja, och dessutom de vidrigaste av allt, va ju att jag inte hade rena strumpor med mig, så jag skulle få ta på mig mina använda strumpor! =O Jag vägrade! Fy FAAAAN så jävla vidrigt!
Ja, så både jag och Jessi fick lite panik! Så vi frågade läraren om vi fick bara massera utan fotbad, och de fick vi XP Lite bättre ialla fall.. så Jessi började massera mina fossingar.. de va lite obehagligt i början, men de gick ändå bra =) Sen skulle jag massera Jessi XD Så skulle jag massera runt fotknölen, men jag kollade inte, så jag va typ vid hålfoten och massera XD Ja, inte sådär jättekul kanske, men jag och Jessi börja asgarva XD
Ja, och vi skratta hela jävla tiden XD

Sen va vi klara före dom andra ;P så vi hade lite ryggmassage också ;P Å då kom läraren och sa att dom hade nån slags kuddgrej som vi kunde använda ;P de va nån sån här kudde med hål i som dom brukar ha hos kiropraktorn och massörer, men den här stog på bordet.. ja, och jag fick sitta på knä för att överhuvudtaget kunna nå upp till den XD Sen satt jag där och mina kinder puffades upp så sjukt mycket så jag kände mej som en hamster XD
Ja, ännu mer asgarv XD

Sen när vi va klara med de bad läraren att vi skulle göra rent fotbadsbaljorna.. Jaha du.. tack för de skitgörat! Men vi hade ändå ganska kul där XD Man kan ju börja undra va dom på OP gör XD vi hitta snoppar i nån låda XD sen hitta Jessi en negersnopp också XD ASGARV! Så kommer läraren in "Jaha, va de så kul att diska?" Japp, jag och Jessi är lättroade XD

Ja neej, men annars har de väl inte varit nått speciellt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela