Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-11-23 22:09:20 i Kära Dagbok,

Halloj!

Jaha, då va de en ny vecka igen, å nu e de en vecka som jag inte har sett fram emot, men men de e sånt man får ta ibland.
Måndag innebär skolan. Usch fy blää blää säger jag bara!!! jag är så jääääääääävla trött på skolan!!!!
Men jag har ändå skrattat en hel del idag. Speciellt på naturkunskaps lektionen. Julia sa nått, som egentligen inte va så roligt, men jag började asgarva, lättroad som jag är XD Å de blev en hel del prat om New Moon och Robert =P Dennis, Nat och Per kunde inte fatta va de va som va så speciellt med Rob. Och va har de här med naturkunskapen att göra? ja absolut ingenting XD Men när faan va jag intresserad av naturkunskap? ALDRIG XD
Ja, sen träffa jag Alexander en stund =) Sen blev de strässigt, som de brukar bli på måndagar, hem käka på 20 minuter, sen sticka till Uppsala. Och nu har vi fått en ny ledare IGEN! Först lämna Jocke oss den jävlen, men han hoppades att han skulle få komma tillbaka sen =P Får se. Ja, sen lämna Amanda oss, så nu har vi.. ja, va hette hon nu då? Jag och namn är ju inte nått som går ihop så bra. Erika, kanske, neej, äsch! Hon heter nått ialla fall, skit samma. Men ja de blev lite teater sport ;D trevligt ;P

Neej, nu ska plugga! Prov imorn! Åååååååh jag kommer få så jävla mycket IG! =( Jag har inte koll på va faan de handlar om!!

Jaaaa mamma jag ska äta!!! Guu va hon tjatar! Jag tycker jag äter typ lika mycket som förut! Visst jag har blivit lite smalare, men jag mår ju fortfarande bra.

Så nu ska jag ta varmchoklad och en macka å sen jävlar ska jag plugga =(

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela