Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-11-11 19:11:23 i Kära Dagbok,

Hellou!

Idag har jag varit ledig =P Väldigt skönt! =D
Har inte gjort så mycket =) Fast jag va riktigt jävla duktig för jag städade ;) Jävlar va rent de blev XD
Ja, sen drog jag in på stan för att sola med Bella =) Åkte med bussen som gick 14.40 hemifrån, och den ska ju gå igenom hela jävla Lillkyrka, så jag va inte i stan förns 15.30 =O Så jävla värdelöst! Hatar de! Men Jessie satt på bussen så då fick vi prata lite =P

Ja, sen sola jag som sagt, sen åkte jag hem igen, å då när jag satt på bussen så lyssna jag på min älskling <3 Rob <3 De e omöjligt att inte få tårar i ögonen när man sitter där på bussen, de e mörkt, tråkigt och regnigt ute, allt e ganska dystert, å så hör man en underbar röst som sjunger Never Think <3 Sen när låten va slut va jag tvungen att lyssna på den igen, så jag fick gå i regnet och lyssna på den igen <3 Åh den e så grymt fin! Han sjunger så grymt fin! Han e så grymt fin!
Gissa va som spelas på iTunes nu XD I'll Be Your Lover Too <3 Jag måste ju börja ladda inför premieren av New Moon! =P <3

Å nu ska jag nog kolla på A Cinderella Story =P De va så längesen! Å Jag känner att jag måste få se Mr Murray <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela