Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-11-10 19:35:46 i Kära Dagbok,

Hallou!

Idag har jag varit en liten knasboll tror jag xp Okej, det kanske inte är något ovanligt, men i alla fall XD
På lunchen drack jag äppeljuice "Ojoj! Va stark den va!! Kuckeliku jag får tårar i öronen" men jag menade såklart ögonen xp
Sen satt vi på teckenspråket å då sa jag nått jättekonstigt xp och nu kommer jag inte ihåg va de va, men de lät jävligt konstigt i alla fall, så jag började asgarva xp sen sög Julia in luft och då gjorde jag samma sak, bara de att jag tog i lite väl mycket... "ghha, jag svalde mitt tuggummi" Ja, ibland tänker jag inte xp

Sen har Julia och Jessi fått för sig att jag är kär eller på G med nån.. hmmm.. vem kan de vara? Tyvärr så kan jag inte komma på nån som jag skulle vilja va på G me, menmen..
Ja, och varför har dom fått för sig detta nu då? Jo för att jag har börjat sminka mej, fixa håret, lyssna på Hoffmaestro.. Så okej, nu ska vi reda ut detta XD
JA, jag har börjat sminka mig till skolan, har inte gjort de på jävligt länge nu, men nu kände jag att de va dags xp Nej, men jag kände helt enkelt att jag mådde bättre av att se ett sminkat face, och jag e faan skit stolt över att jag orkar fixa mig på morgonen igen ;)
Och JA, jag har börjat fixa håret lite mera nu, 1 de e ganska kul, 2 jag har sån utväxt så jag har fått för mig att det syns mindre om jag fixar håret x)
Och JA, jag lyssnar på Hoffmaestro, de va ju för att dom skulle komma till Joar och jag ville veta va de va för ett band, så jag lyssnade på So Do You och sen va jag fast =)
Har vi rett ut de där nu? =P

Hmm jao, men annars har de väl inte varit nått speciellt =)
Imorn e jag ledig =D HURRA!!! JAAAA VA GLAD JAG BLIR!!! =D
De enda jag har planerat är att jag ska in och sola med Bella, annars blir de en lugn och skön dag =D

Kommentarer

Postat av: Julius

Publicerad 2009-11-10 22:47:07

hehe thess du är konstig du. vet fortfarande inte om jag kan lita på att du inte har nån på g men ändå XD



jag tror vi har har hittat vårt land eller hur :D cypern!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela