Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-11-06 19:10:40 i Allting&Ingeting,

Ojoj.. missade visst att blogga igår! Kan i för sig bero på att jag inte satt vid datan..
Började dagen på turistbyrån, sen åkte jag hem och käka, sen åkte jag in till stan igen för att gå på möte på Joar, sen åkte jag hem och la mej, hade sån jävulst huvudvärk igår =/ Inte kul!

Idag då!
Turistbyrån, solat med Bella, hem, käka, fixa sig, å om nån timme ska jag sticka in till Joar och jobba.. Sen imorn ska jag sova sova sova, sen ska jag börja jobba kl 19 på joar igen! JA Jag ska jobba när Hoffmaestro kommer till Joar och spelar! =O Jaa! sjukt! MEN! Jag behöver pengar, så jag kan inte säga nej till jobb, så när Yz fråga så va de bara att säga Ja =|

Sen på söndag ska jag sova sova sova sova sova! Söndagspromenad med Tess, äta, SOVA SOVA ZZzzzooova!

Sen är de skola igen =(
Å Just de! Sen är de ju teater och guess what! Vi har fått en ny teater ledare, IGEN! =O Faan, inte nog med att Jocke övergav oss, nu överger Amanda oss också! =( Är de ingen som tycker om oss?! =O

Såå naaj, jag tycker inte att de e så skönt att de e helg!
Och NEJ! Jag tänker inte vaccinera mig! Just nu VILL jag bli sjuk! Bara ligga i sängen i flera dagar! Bara få sova! Trött? Neej, jag e bara helt slut, annars e de bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela