Thess Boberg

Vart Tog Sommaren Vägen?

Publicerad 2009-05-18 17:50:22 i Allting&Ingeting,

Igår va de verkligen jättesköönt!
Va ute på sjön hela dagen =) såå jäkla sköönt!
Blev lite bränd i facet, men aja, skiit samma xD

Jag älskar våran nya båt! Den e ju så underbar =D Soldäcket är helt underbart, det är svårt att inte somna där x)
Jag fiska igår oxå xD hahahaha! Jag e så sämst på att fiska, men jag fick napp varenda gång, de kom upp en fisk me krokar xD Det va draget, men skit samma, de ser ju ut som en fisk xD

Jag hoppas på en riktigt fin sommar, då ska jag bo i båten xD hahah okej, jag måste måla staket, men när mina päron e hemma ska jag tjata om att vi ska ut på sjön! Sjön e faan de underbaraste stället på hela jorden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela