Thess Boberg

Min Helg!

Publicerad 2009-03-08 14:10:40 i Allting&Ingeting,

Jag har inte gjort något kul i helgen, istället har jag varit riktigt duktig tycker jag! =D

Fredag:
Självklart var det skola, pisstråkigt x|
När jag kom hem började jag städa på mitt rum, vet inte när jag gjorde det sist.

Lördagkväll:
Blev äntligen klar med mitt rum! Gissa om jag har städat xD
Jag kände mig så otroligt duktig! =D
Nu har jag ränsat bort en massa skit saker, satt in en massa foton i album. Tyvärr har jag varit så slarvig att jag har haft alla kort i sina tråkiga fodral. Nu pratar jag alltså om kort från 2004-2006. Så nu har jag fyllt två album.
Det var lite kul att se alla gamla bilder. Det va från när jag var blond xD haha hemskt! De var bilder på Nisse och Sollan, grät en liten skätt då, guud va jag saknar mina bebisar ='( <3
Ibland saknar man den gamla goooa tiden.

Söndag:
Idag har jag pluggat på historia. De politiska idéerna. Jippi.
Ibland kan jag ångra att jag valde histora som individuellt val, men jag peppar mig med att OM jag skulle vija plugga vidare så krävs det oftast Histora A.
Jag har precis käkat en good sallad och vid 3 tiden ska jag ut i gymmet och träna lite, då ska jag kolla klart på En Riddares Historia, mmmm love it =D



Hahaha! Jag var tvungen att skanna den här gamla bilden. Jag var typ 11-12 år xD
Massor med flätor i håret, inget smink och jag hade inte upptäckt pincetten än XD



Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2009-03-08 18:31:08

Sötnos ;D <3<3<3

Postat av: Bellabus

Publicerad 2009-03-09 11:56:32

Sötaste lilla du! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela