Thess Boberg

Lite Kreativ Igen!

Publicerad 2009-03-10 19:19:02 i Allting&Ingeting,

Wiihoo!

Äntligen börjar jag känna mig lite kreativ igen =D

Har inte gjort det på evigheter. Vet inte va de har varit för fel, men jag har väl helt enklet inte haft nån insperation. Ja, om man inte räknar med teatern, för då e jag jäkligt kreativ xD Teater e livet! <3

Jag har inte skrivit en låt på evigheter. De e nog snart ett halv år sen =/

Jag hade inte ritat nått sen 2007, men nu har jag gjort de! =D

Jag e inte så där jättebra på å rita, ögonen blir lite cp å så, men de e så kul att känna sig kreativ xD

Om det är nån som e duktig på att rita så e de den här tjejen, hon e grym!
Kolla alla Stars bilder hon har gjort! De va hon som fick mig att börja rita av kändisar xD
http://zindy-zone.dk/html/drawings/stars_index.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela