Thess Boberg

Fy Fy På Europa Parlamentet!

Publicerad 2009-03-10 09:59:56 i Allting&Ingeting,

Jag lyssnade på Rix MorgonZoo i morse och då dissade Roger en sak som jag blev skit förbammad på.

Europa  parlamentet ska höja sina löner med 58% eller va fan de nu va!

Fy fan va sur jag blir!

Dom tjänar redan över 50 000, men nu ska dom ha en lön på över 80 000!

Va fan e det för jäkla stil?!

Jag håller med Titti, dom är tjuvar!

GRYMT DÅLIGT!

Min mormor klarar sig knappt på sin pension, efter skatt, räkningar och en massa skit har hon bara några tusen att klara sig på. Dom resor hon gör är bussresor för 100 kr till ex Västerås.

Det är inte konstigt att folk tycker att politiker beter sig som svin, dom är ju skitplösar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela