Thess Boberg

En Av Läkarna Slutar På Grey's Anatomy!

Publicerad 2009-03-08 18:15:30 i ,

Vem slutar på Seattle Grace?

En av läkarna säger upp sig i vår.

Spöksex, hjärntumörer och Addisons återkomst är bara början på vad som verkar bli en händelserik säsong för oss - men en av läkarna får snart nog.

Jepp, McDreamy chockar alla inom kort med att meddela sina planer på att lämna kirurgjobbet på Seattle Grace. Efter veckor av allvarlig stress och flera svåra beslut med oönskade resultat, bestämmer han sig för att dra.

Patrick Dempseys fans kan dock lugna sig med att skådespelaren inte försvinner. - Derek kanske "slutar" men han lämnar definitivt inte serien. Dempsey vill inte sluta, och de skulle hur som helst inte låta honom göra det.

Avsnittet sänds i Kanal 5 senare i vår.


När jag läste det här va jag ju tvungen att blogga om det!

Faaan va sur jag blev!

Kunde inte Lexie Grey (Chyler Leigh) sluta istället, hon e ju bara jobbig tycker jag xD

Aja, bara inte Alex Karev (Justin Chambers) slutar, då blir jag riktigt jävla förbannad!




Haha, ja, jag älskar Grey's Anatomy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela