Thess Boberg

Natt På Museet 2

Publicerad 2009-06-18 22:26:12 i Låt Filmen Rulla,

Den va rolig den!
Om man gillar 1an så gillar man nog den här oxå =P

Hahaha, de va jag å Jojjo å massa småungar.. typ 10 år xD
När vi stog ute å vänta på jojjos moder va de 2 småtjejer som hade klätt upp sej.. dom hade säkert planerat att gå på bio i nån vecka.. så gulligt..

Tänk hur man va när man va liten.. man planerade ganska mycket va man skulle göra.. nu säger man bara "ska vi gå på bio" typ 2 timmar före xD Tänk va man förändras på bara nåra år x)

Å jag såg en liten unge där.. jag har inte sett honom sen han va jätte liten.. för 10 år sen höll jag honom i famnen å han va bara en liten bebis.. GU VA GAMMAL JAG E!! =O xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela