Thess Boberg

Min Lilla Blogg

Publicerad 2009-06-30 11:36:14 i Allting&Ingeting,

115 inlägg i juni!
Jävlar!
Jag har ju så mycket att säga xD
De här blir inlägg 116 i juni xp

Men de är ju lite roligt, jag har ju alltid några läsare varje dag..
Det finns alltså några som vill läsa min egentligen totalt ointressanta blogg xD
Jag vet ju att de e mina vänner som läser, å ni vet ju hur jag är så de kanske blir lite roliga saker att läsa om xp

Men jag vill att folk ska veta att jag har den här bloggen för min egen skull.. sen om allmänheten vill läsa om all skit jag skriver så är de bara trevligt x)
Jag måste ju ha någonstans att skriva av mig lite..
Annars är jag en sån som pratar hela tiden..
När jag är ute och promenerar med min lilla mamma går jag och tjattrar på om allt och ingenting, sen kan jag komma på när vi kommer hem "Oj, du kanske ville säga nått mamma?"
Å då tänker jag såhär..
Jag pratar ju väldigt mycket, men då kan jag skriva av mej lite här, då får jag ut de jag inte har fått sagt under dagen x)
Sen tycker jag också att de är himla roligt att blogga xp
Har ingen aning om varför.. men de e ju roligt ;P

Ja, nu har jag fått de sagt också xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela