Thess Boberg

Min Dag

Publicerad 2009-06-27 01:04:00 i Kära Dagbok,

Vad har jag gjort idag egentligen?
Känns som att jag inte har gjort nånting alls..

Jag har solat.. sen åkte vi ut på sjön och då sola jag igen..
så ja, jag har solat..
That's it!
Kul dag?
Naaaj, den hade kunnat varit roligare!
Faan bara ligga och sola.. de e inte min grej.. jag vill göra nått om dagarna

Vad ska jag göra imorn då?
Ja, nu kom jag på att jag kanske ska jobba lite imorn..
=/
Oh Happy Day
Nooope.. de e inge kul å måla =/
Aja, får se va jag hittar på på dagen.. men på kvällen ska jag träffa Tess.. vi har ju lite skojjiga planer xD de kommer nog bli en jävla massa garv xD Men de e ju som vanligt xD

jao.. de får nog räcka för idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela