Thess Boberg

Jag Saknar Dej Scenen

Publicerad 2009-06-16 14:39:46 i ,

De finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag saknar att stå på scen just nu!
Jag saknar de så enormt mycket.
När jag står där på scenen, då är jag såå jäkla glad.
När jag står på scen kan jag släppa all stress, jag har inga tankar på grejer jag måste göra, jag slappnar av, och de låter kanske lite konstigt, men jag blir verkligen mej själv när jag står på scenen. Jag kan spela en skit sur snut, jag kan va en liten kaxig unge, jag kan va en kåt gammal kärring, men de e enda jag på nått sätt...
de e så svårt att förklara..
men jag går in så pass mycket i rollen så att de blir ingen roll, de e jag..

De låter säkert helt fucked up.. men för mej är de den absolut bästa stunden i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela