Thess Boberg

Jag Är En Kebab

Publicerad 2009-06-13 12:05:25 i Allting&Ingeting,

Jao.. igår va vi hemma hos Mosan =D
Först käka vi pizza, sen spela vi TP, JAG VANN =D, sen körde vi sanning å konka =D
Såå jäkla kul =D
Jag tog ju typ bara konka (tror jag tog en sanning) å de va ju mest SMS grejer.
Jag skulle bla annat messa:
Att jag bytt telefonnummer.
Fråga om personen hade borstat tänderna sist vi sågs.
Att jag godkänner SMSlån på 50 000kr
Fråga varför det aldrig blivit något mellan oss
Säga att jag va aspakad och behövde någonstans att sova
.

Men de va ju inte bara SMS grejer.. jag skulle snurra 10 varv och säga Jag är en kebab med utländskbrytning och sedan dansa en kebabdans xD
Sen skulle jag ringa en släkting och säga va jag önska mej nästa gång jag fyllde år xD
Sen skulle jag dricka nån vidrig blanding

De va en riktigt rolig kväll =D
Tack tjejer =D
Vi har de jävligt roligt vi 4 =D
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela