Thess Boberg

Det Är Otroligt Hett!

Publicerad 2009-06-28 17:36:41 i Allting&Ingeting,

Tänkte att jag skulle sitta på balkongen och ha de lite sommar mysigt.. men naaaaj, jag tror inte de va!
De e ju rena bastun där ute... så nu sitter jag på vardagsrums golvet, precis vid balkongdörren, å så har jag VH1 på TVn.. var och varannan låt är med The King of Pop.. De e Michael Jackson Weekened..

Nu när jag bläddra över till MTV såg jag att det är nått med MJ där också..
Michael e verkligen överallt.. faan va stort det här är!

Vissa säger att det här är större än när Elvis dog..
Jag säger inget om de så har jag inget sagt..
Jag tycker bara inte att man ska jämföra och säga vad som var värst.. att Elvis dog va skit stort, men man kan inte säga att MJs död är värre.. Man kan inte heller säga att inget slår Elvis död..
Man kan inte jämföra döden..
Båda var världskända..
Båda var älskade av hela världen..
Ingen av dom kommer tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela