Thess Boberg

Boktips Inför Sommaren

Publicerad 2009-06-07 13:45:07 i Allting&Ingeting,

Snart är det sommar, eller ja, vi får hoppas på de ialla fall =)
Då är de ganska vanligt att folk läser mycket. Till och med jag läser då xp

Därför vill jag tipsa om Mari Jungstedts böcker. Dom är riktigt bra måste jag säga. Hon skriver korta kapitlen vilket är väldigt bra tycker jag.

Jag har läst 3 av böckerna, nu är jag på den fjärde =P

Jag tror de är bäst att man läser alla i ordning, dom bygger väl inte så jättemycket på varan, men lite. Så om man vill läsa dessa böcker rekomenderar jag att man läser dom i ordning.
Läs dom! Dom är riktigt bra!

Den första boken är Den Du Inte Ser.


Den andra boken är I Den Stilla Natt


Den tredje boken är Den Inre Kretsen


Den fjärde boken är Den Döende Dandyn


Den fämte boken är I Denna Ljuva Sommartid


Den sjätte boken är Den Mörka Ängeln


Den sjunde boken, som kom ut den 4 juni i år, är Den Dubbla Tystnaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela