Thess Boberg

Betyg

Publicerad 2009-06-29 21:42:19 i Allting&Ingeting,

Fick hem mina betyg idag..
Dom va väl hyfsat bra iaf =)
2 G
10 VG
9 MVG


Borde väl egentligen vara jättenöjd.. men njaa.. de vette faan

Gubbjäveln har bara satt G på mej i samhäll fast jag nästan låg på MVG med våran förra lärare..
så ja..
jag e jävligt besviken..
förbannad..
lessen!

Jag vet ju att jag låg på ett jättestarkt VG när vi hade Jimmy.. om jag kämpade lite till hade jag säkrat mitt MVG.. så får vi en idiot lärare.. orkar inte berätta om all skit han har gjort.. men jag hatar honom verkligen.. jag vet att man inte ska önska livet ur någon.. men jag hoppas han dör en plåsam död! FY FAN VA JAG HATAR HONOM! Han har inte kollat ett skit på de vi gjorde förra året å nu har han sänkt mitt betyg till G.. ett jävla G!
Så neej, jag e faan inte nöjd..
Ett jävla G!
De här G gör att jag inte är nöjd med resten!

Jag vet!
Jag borde va superglad för mina 9 MVG..
De e väl dom jag är glad över..
Jag borde va glad över mina 10 VG..
Men njaa.. de e jag faan inte =/ p.g.a. de där jävla G i Samhällskunskap så är jag inte nöjd med de!

Har nästan lust att börja gråta!

GUBBJÄVEL! JAG E SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG SLIPPER DIG I 3AN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela