Thess Boberg

Wallander - Kuriren

Publicerad 2009-07-29 23:24:13 i Låt Filmen Rulla,

Just de! Imorse kollade jag på den nya Wallander filmen, Kuriren.. Ja, den va väl helt okej.. måste erkänna att jag är riktigt trött på dom där filmerna.. tyckte att de räckte me dom som har gått på TV tusen gånger nu.. Men ja, som sagt helt okej.. men jag kan säga så här.. om man inte är ett Wallander freak så behöver man inte betala för att kolla på den..man missar inget om jag säger så.. jag är inget W-freak, men jag tyckte att jag skulle kolla på den i morse å jag såg att den hade kommit upp på sidan, så ja jag slog i gång den.. Annars hade de nog blivit Twilight igen xD å de hade väl i för sig varit bättre xp är inte så förtjust i svenska filmer..
Men ja, som sagt, den va helt okej.. 2 av 5 kan den väl få x)
Den fick duga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela