Thess Boberg

Vi Äger!

Publicerad 2009-07-20 17:13:55 i Allting&Ingeting,

De blev en lyckad kväll igår =D
Mycket skratt och lite tårar faktist..
Skratt blire varje gång i för sig.. så de va ju inge nytt..
Men den här gången va vi riktigt känsloamma..
Guu va jag grät där ett tag..
Horrible memories, leave me alone!
Jao, men de va i alla fall en skojjig kväll xD
Ska lägga in lite bilder sen när jag har lust =)
Jag och Tess har känt varandra sen hon föddes, så de e snart 16 år..
Men dom 2 senaste åren har vi fått extremt bra kontakt igen..
De har varit 2 riktigt roliga år!
De betyder verkligen skit mycket för mig att du alltid finns där för mig
Jag kan berätta allt för dej..
Precis allt..
Jag har alltid otroligt roligt när vi träffas
Du är min bästa kompis och jag vet faan inte va jag skulle göra utan dej!
Älskar dej gumman
T2 <3


Idag va jag, mamma och mormor upp i skogen för att plocka bär x)
Å jag är en jävel på att plocka bär xD

Jao, sen har jag tränat..
Sen lagade jag mat..
Å ja, nu sitter jag här och vet inte va jag ska hitta på..
Funderar på att fixa en latte och spela lite gitarr =P
Aja..
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela