Thess Boberg

Vaknade Tidigt Idag

Publicerad 2009-07-13 14:11:30 i Allting&Ingeting,

Har precis jobbat 3 timmar..
Vaknade kl 10.36 av att mobilen låg å vibrera..
"Jaha, vem faan är de som smsar nu då?" Tänkte jag..
Men de sluta inte vibrera..
Tar fram mobilen och jag tyckte de stog MorMin..
Så jag svara..
Jaha.. då va de från ÖB..
Jag fatta inte ett skit först men sen förstog jag va hon mena..
Ja skit samma..
Sen såg jag.. Oj jag har ju fått sms..
Från Yenny 8.28..
De va om jobb på ÖB..

Asså faan.. nu måste jag ju ha ljudet på när jag sover..
Jag brukar ha på ljudlös och då brukar jag vakna..
Men icke då..
Så mm..
Högsta volym när jag sover nu oxå..
Faan om jag inte skulle vakna nu xp

Jaha.. nu e jag vrålhungrig (som vanligt) xD
Dags för lunch =P

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela