Thess Boberg

Filmdag

Publicerad 2009-07-27 18:16:20 i Låt Filmen Rulla,

Ja de blev en lyckad kväll igår! =D som vanligt =D vi hade väldigt kul! Mycket skratt =D Tänk va mycket vi kan hitta på i denna tråkiga by x) Men de är ju bra tycker jag =P De brukar ju aldrig finnas något att göra här i Grillby, men jag och Tess har lösningen på de mesta xP De är bara å vara ute och gå på kvällarna så hittar man på nått ställe där man kan flumma, busa, bara ha kul! =D Igår blev de lite vattenkrig =D De va skojjigt =P De är ju inte så ofta man har de nu för tiden, så de va kul att vi hade de nu =D De blev lite kallt, men de e ju sånt man får räkna med x)

Idag har jag mest kollat på film =)
De har alltså varit en skön filmdag som jag har haft =P
Först blev de Pearl Harbor <3 Åååååh va den e underbar! Gråter varenda gång jag ser den!
Rafe: Danny you can't die. You can't die. You know why? Cause you're gonna me a father. You're going to be a father.
Danny: No you are.
Asså guu va jag bölar där.. jag vet inte hur många gånger jag har sett den här filmen.. 100 gånger typ.. å jag gråter varje gång xp

Sen blev de Titanic <3 Ja, å den har jag ju älskat sen jag va 7 år å jag kommer fortsätta älska den så länge jag lever tror jag =) Den är ju så underbar, den är så fin.. å så mmmmm <3 ah jag bara älskar den!

Nu håller jag på att kolla på Pirates of the Caribbean <3 Orlando Bloom, Johnny Depp <3 jummy!
Ja, så de har blivit 3 av mina favorit filmer =D

Sen har jag tänkt se klart på Pirates trilogin =D bara för att jag älskar dom filmerna =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela