Thess Boberg

Telefonen Dog! PANIK!

Publicerad 2009-07-02 18:42:51 i Allting&Ingeting,

Idag har vi varit ute på sjön hela dagen =)
Sköönt =)

Å någon gång efter 1 dog min mobil!
Fyyy faan va hemskt de e!
Ute på sjön och mobilen är död..
Jag som aldrig har avstängd telefon..
Usch! Jag mådde faan dåligt då!
Tänk om nån försökte få tag på mig..
De kan ju hända nått..
Yenny kanske hör av sig om jobb..
Å då e min mobil död!
Man vet ju själv hur de e..
Man messar nån å sen får man inte svar förns flera timmar efteråt..
Man blir ju så jäkla besviken på den då..
Jag kan nästan bli förbannad..
Man vet ju inte vad man missar när mobilen är avstängd!

De kan hända nått..
"Naaj, men sorry, jag har inte mobilen på så du får svar om några timmar"
Tack för den...här ligger jag och gråter och jag ville prata med just DIG.. snäll kompis där.. nooot!

De kan vara nån som frågar om man ska dra iväg nånstans..
"Ojdå, jag fick ett sms för 2 timmar sen, dom vill att vi ska dra iväg nånstans.. ja men jag e på"   "Jaha, de va försent, va synd"    "Undra varför dom aldrig frågar mej om saker längre?"

Jag har fixat nu så att jag har mobilen på högsta volym, å den starkaste signalen..
Så om jag inte skulle svara så är min mobil död..
Annars finns jag alltid där för mina vänner =)

De e tur att jag inte är ensam om att känna panik när mobilen dör x)
haha

Naaj, nu ska jag duscha =)

Later...

Kommentarer

Postat av: Alina

Publicerad 2009-07-02 23:55:53

Godnatt! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela