Thess Boberg

Music!

Publicerad 2009-07-04 18:31:32 i Allting&Ingeting,

De blev en riktig musikblanding när jag jobbade..
Hade på Alla spår och så hade jag blandad..
Så den hade nästan 1400 låtar att välja mellan x)
Mycket bra musik..
The Hives, James Blunt, Led Zepplin, Nirvana, Foo Fighters, New Found Glory, Fall Out Boys, Johnossi, Gavin Degraw, Magnus Uggla, Lars Winnerbäck, Linkin Park, Panic At The Disco, Nickelback, Michael Jackson, Fergie, Rolling Stones.. Ja de är väl dom jag kommer ihåg x)
De va en massa godingar som jag inte lyssnat på på evigheter..
Sen va de nån låt jag aldrig hört x)
Känns ju lite kul.. Har lagt in några låtar som jag aldrig hört ;P men dom va ju bra dom också xp

Ja, å sen när jag står där och målar, så kände jag "Jävlar va de vibrerar i marken, va faan" Så tittar jag upp och ser hur svart de är bortåt..
Helvete!
Målar på snabbt som faan.. Hinner precis klart när de kommer en störtskur.. vilken tur man kan ha ibland =D

Nu sitter jag i köket och fixar lite med maten och lyssnar på Bandit.. gött =P

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela