Thess Boberg

Thess & Tess På Nya Äventyr

Publicerad 2009-07-05 18:27:43 i Allting&Ingeting,

De blev en riktigt flummig kväll igår!
En till natt vi aldrig kommer att glömma =)
Guuu va jag älskar å flumma så här mycket som vi gör..
Vi e faan heltokiga!
Älskar de som faan!
Jag skiter i om de skulle finnas nåra som skäms över mig, eller tycker att jag är jobbig, eller som tycker att jag e omogen eller jag vette faan..
Folk får tycka va faan dom vill om mig..

Men när jag och Tess flummar har vi skitkul!
De roligaste jag har gjort på lovet hittills är nätterna när jag och Tess flummar..

Dessutom har jag bestämt mig för att jag inte ska ångra eller skämmas över något jag har gjort..
Jag kan ju lära mig något av dom knasiga sakerna vi gör..
Jag ångrar ingenting!
Och jag skäms inte för vem jag är!
Jag älskar mig själv och de tänker jag fortsätta göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela