Thess Boberg

Tjoohoo!

Publicerad 2009-07-22 16:00:16 i Allting&Ingeting,

Nu har jag klippt mej xp
Maria är verkligen bäst =D
Kom dit och så fråga hon hur vi skulle göra..
Jag sa som de va att jag va jättetrött på mitt hår så jag ville ha något annorlunda..
Neej, sa Maria, du håller ju på att spara ut..
De är ju den här längden som är jobbigast men jag måste stå ut xp
Så hon toppade bara och så klippte hon upp de =)
Sen ville hon locka håret på mej så ja, de fick hon väl xD
Alltid lika kul att prata me henne =D
Hon tyckte jag skulle klippa mig oftare för vi hade så mycket att prata om..
Sen fick jag ett kort förra gången när jag klippte mej.. de va så att jag kunde få klippa mej för 190 kr och de gäller typ bara en gång.. men sen sa hon att jag fick ha de så ända tills studenten =D Såå jävla snällt =D

Jag lägger upp bilder sen =)
Nu ska jag dricka nån liten drink här som jag har gjort xp
Jordgubbar och annans =P mummms
Å så ska jag spela lite gitarr =)

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela