Thess Boberg

Min Fula Boll

Publicerad 2009-07-20 23:53:02 i Allting&Ingeting,

Just de!
Jag gjorde en liten smaskig smootie åt mej och min bror idag xD
De e en liten blandning av blåbär, smulltron, hallon, mjölk och honung xp
Mummms =P


Imorn har jag tänkt att jag ska ringa om klipptid..
Jag blir galen på mitt hår!
De kan i för sig bero på att jag inte har klippt de sen i mars xp
Men jag vill ju att de ska växa ut..
Vill ha långt hår igen!
De va verkligen skit naajz när jag kunde ha mina små toffsar..
men håret växte enormt snabbt då..
så dom där små toffsarna blev väldigt långa toffsar till slut =/
Nu vill jag bara ha tillbaka mitt långa hår..
De går segt som faan..
Men de e de väl värt..
Hoppas jag xp
Nu brukar jag bara gå omkring med en liten boll på huvet för jag vet inte va jag ska göra med håret..
Ibland orkar jag göra flätor, men de e inte ofta xp
I KNOW i'm lazy!
Aja, hoppas jag får en klipptid snart =D


Nu har jag inget att göra så jao.. ska väl kolla på en film tänkte jag =)

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela