Thess Boberg

Marley & Me

Publicerad 2009-07-10 14:52:32 i Låt Filmen Rulla,

Har precis sett Marley & Me =)
Den va bra =)
Väldigt, väldigt, väldigt sorlig på slutet ='(
Ojojoj va jag har gråtit..
Hahaha sen kom mamma in och hon börja gråta fast hon inte sett hela filmen..
Men de e väl så..
Har man varit hundägare så vet man va dom går igenom i slutet..
De är väldigt roligt när man har sin lilla bebis...
men när den blir för gammal måste man låta den somna in..
Å det är just det där steget som är sjukt jobbigt..
Efter att vi hade tagit bort Nisse så kände jag "Neej, aldrig mer"
Det är är mitt första år i hela mitt liv som jag inte har hund, (eller ja, djur över huvudtaget)
Visst blir man sugen på att skaffa hund igen, men jag skulle inte palla att gå igenom de sista steget en gång till..
Inte än i alla fall..
De får dröja några år..

Men ja, som sagt..
En bra film..
Absolut sevärd!
Men man får nog räkna med en och annan tår


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela