Thess Boberg

Kryssning

Publicerad 2009-07-31 18:17:00 i Allting&Ingeting,

Nu har jag varit på kryssning med familjen =P de har varit trevligt.. go mat och dricka =) De blev en lyckad kryssning =P
MEN! nu kommer jag till de tråkiga.. Men! Igår kväll när jag höll på med tandtråden låtsnade en liten bit av min plastbit som jag har på tanden.. Så nu känns de ganska vasst där och jag kan inte dricka utan sugrör för de ilar för mycket =/ jobbigt som faan... så idag ringde jag och boka tandläkartid.. "Kan du komma idag klockan 13.40?" Baajs! de kunde jag ju inte eftersom att vi inte skulle komma till Stockholm förns 15.30 =( Så nu får jag vänta ända till på tisdag =( Har ju skit svårt att äta och dricka.. men aja de får gå.. så är de bara.. Sen blire fest imorn så då måste jag ha med mig sugrör xD
Aja, så är de..

Här kommer lite bilder från kryssningen x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela