Thess Boberg

Jonathan Tucker

Publicerad 2009-07-08 16:49:39 i Låt Filmen Rulla,

Den här grabben är riktigt begåvad!
En av mina förebilder.. Helt klart!


Första gången jag såg honom va i The Texas Chainsaw Massacre där han spelade nörden Morgan..
Han va riktigt jävla duktig i den..
Jag beundrar honom verkligen..
Det är i en scen då han måste stoppa en pistol i munnen..
Dom gjorde minst 20 tagningar av den scenen..
Guess what! Han gjorde så att han spydde alla tagningar..
Han tvingade sig själv att spy minst 20 gånger!
Vilken jävla kille!
Snacka om att verkligen gå in för rollen!
Jag beundrar honom verkligen!

Sen såg jag honom i Hostage (Gisslan) där han spelar Dennis..
Han spelar bad guy!
Jag faller verkligen för bad guys!
Bad guys är oftast såå in åt helvete jävla heta..
Eller så är de så att dom blir de bara för att dom är evil xD

Jag vet inte va de är..
Men om jag skulle träffa en bad boy skulle jag nog falla för honom xD
Jag vet inte va de är..
Men.. mmmmm dom är oftast jävligt heta..
Till och med Tucker blir het när han spelar bad guy =P


















Ja som sagt..
Jag beundrar verkligen den här grabben!
Han är sååå jävla begåvad!
Helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela