Thess Boberg

Jag Blir Tokig!

Publicerad 2009-07-24 13:29:49 i Allting&Ingeting,

Jag är sååå fruktansvärt shoppingsugen så de är inte klokt!
Jag får in pengar från ÖoB på måndag.. men jag vill ju inte shoppa upp dom pengarna =| jag vill ju hitta på saker..
Usch va svårt de ska va! Varför kan jag inte va stenrik för?! xp
Nu har jag fått tider på ÖoB också =P Yenny ska till London så jag ska jobba 10, 11, 12, och 13 augusti =D MONEY MONEY MONEY! De blir väl.. får se nu.. typ 1437 kr =p För 4 dagar.. 3 timmar varje dag.. soft! THANK YOU! Vill ha fler tider på Joar också! JAG VILL JOBBA! Visst de e jävligt sköönt att ha de där på ÖoB.. 3 timmar per dag.. 7.30 - 10.30 Sen har jag hela dagen ledig =P Men ändå.. de e faan så mycket roligare och jobba på Joar.. fram till 4 på morgonen xp OB1 och OB2 =D=D=D MONEY MONEY MONEY!
Just de jag ska få pengar för att jag  jobbar här hemma också.. De får jag den 28.. Hittills i sommar har jag tjänat 1950 kr på staketet.. å de e ganska mycket kvar xp Men de e ju ändå ganska sköönt.. då har jag typ 2500 kr i augusti.. Men sen får jag inget sen i slutet av augusti.. så dom här 2500 ska räcka 2 månader.. i för sig har jag jobb kvar här hemma så då får jag lite.. sen blir de på ÖoB men de får jag i September..
Mmmm jag vill va rik!
GE MEJ PENGAR SNÄLLA NÅN!

JAG VILL SHOPPA!
Har ju hittat massor jag vill köpa!

Jaha.. nu ska vi väl snart åka iväg till Linköping (tror jag de va) för mamma ska köpa en bil x) både jag och mamma ska övningsköra xD Jag hatar dock att köra.. men mamma i skit pepp xD

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela