Thess Boberg

Ice Age 3

Publicerad 2009-07-01 02:32:24 i Låt Filmen Rulla,

Ja, vid 9 cyklade jag hem till Jojjo =p
Vi spela spel, käka glass å hade de bara trevligt..
Sen kom vi på!
ICE AGE 3 börjar gå imorn! DEN MÅSTE VI SE!!!
Så, ja, vi smsa lite folk.. så imorn 21.30 ska vi se ICE AGE 3!!
Wooooooooohooo!
Så, ja, vi kolla på första Ice Age xD

Ja, sen skulle jag hem då da..
Jojjo cykla med en bit! xp Duktigt gjort tycker jag!

Å sen när jag kom in i Grillby så va de bara en liten igelkott som va uppe..
Å då tänkte jag "Va faan, har folk gått å lagt sig redan, den e ju bara 9"
Ha, jo tjenare, kom på sen att ja visst faan, klockan e 2 x)

Tack Jojjo för en trevlig kväll =D
Ses imorn å då blir de ICE AGE 3!!! =D



Naaj, nu ska jag borsta tansingarna, sen ska jag sova =)

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela