Thess Boberg

I Love You

Publicerad 2009-07-09 17:21:18 i Allting&Ingeting,

Jag kom på en sak..
De är inte så ofta man tackar dom man älskar..
Man uppskattar ju att dom finns där..
Men man säger de aldrig..
Inte jag i alla fall..
Kanske för att jag oftast flummar till saker xp

Ni vet vilka ni är!
Ni vet att jag älskar er!
Jag vill tacka er för att ni är mina vänner!
Jag vet inte vad jag skulle göra utan er..

Egentligen skulle jag kunna skriva flera brev om hur mycket jag tycker om er..
Ett brev om en underbart flummig person som jag alltid har roligt med, och som dessutom har ett otroligt fint namn..
Ett brev om en person som alltid finns där för mig, No mather what, som jag dessutom kan göra spontana flummiga saker med, t.ex. gå en ganska korkad promenad för att sedan kasta oss ner i diket för att gömma oss för bilarna..

Men som sagt!
Ni är flera stycken och jag tror att ni vet vilka ni är..

Tack mina vänner för att ni finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela