Thess Boberg

I Love Shoes

Publicerad 2009-07-09 20:22:04 i Allting&Ingeting,

Mina päron brukar klaga på att jag har skor överallt..
Att jag har för många skor..
Men jag tycker inte att jag har så många..
Så jag tog fram alla..
19 par..
Men sen hittade jag 3 par till..
Så 22 par..
+ 2 nya..
så ja, 24 par..
Men de e ju inte så mycket..
Jag använder ju inte alla...

Jag hittade fram några som jag inte använt på över 1 år..
Sånna som jag trodde jag hade slängt men som ändå ligger kvar x)
Jag har ju säkert 5 par jag kan slänga..

Rätta mig om jag har fel, men de är väl inte så mycket med 24 par...
Jag kan ju inte ha mina gröna Converse till mina gröna jeans..
Jag kan ju inte ha mina blåa flip-flop till mina oranga jeans..
Jag kan ju inte ha foppatofflor på stan..
Jag kan ju inte ha stövlar mitt i sommarn..
Jag kan ju inte ha ballerina skor i snön..
Jag har en massa anledningar till att ha 24 skor xD
Så NEJ jag har inte många skor..
Jag måste köpa ett par nya när jag ska köpa ett par byxor jag vill ha ;P
Då blir de 25 par xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela