Thess Boberg

I Love Pirates

Publicerad 2009-07-27 23:41:00 i Allting&Ingeting,

Imorn ska jag till Uppsala och träffa Isabell =D Vi har inte träffats på evigheter nu.. De måste vart i slutet av maj tror jag.. ja, nån gång då när teatern sluta.. så de va ett tag sen.. men imorn ska vi ses =) Vi ska ut och käka så ska vi på bio sen =) trevligt =)
Å nu ska jag faktist vara jävligt tråkig.. jag ska, när Pirates 3 är slut, så ska jag nog lägga mej och läsa.. vill bli klar me den här boken nån gång.. den e jävligt seg. Är riktigt besviken på den här boken. Jag läser ju Mari Jungstedts böcker och nu är jag inne på den fjärde boken, Den döende Dandyn. Å den är så seg! Så nu vill jag bara att den ska ta slut, men jag har ju bara läst typ 90 sidor så de e mer än hälften kvar xp De här kommer säkert va en sån bok som jag bara ger upp för att jag vill läsa nått mer vettigt xD
Så mm.. jag ska va jävligt tråkig nu xp en riktig tråkmåns! men jag är för seg för att gå ut och om jag lägger mig och kollar på film kommer jag somna ifrån den.. om jag läser kanske jag kan hålla mej vaken.. får se om jag klarar de xp

Så nu säger jag som jag och Tess säger..
Snatti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela