Thess Boberg

I Love Bandit

Publicerad 2009-07-09 08:55:35 i Allting&Ingeting,

Mmmmmmm x|
Jag kan inte fatta att jag kom upp..
Jag sitter och halvsover x|
Känner mej som..
Jag vet inte vad.. en zooombie kanske..
När mobilen ringde vid 8 fatta jag inte va de va för ljud först..
Sen fick jag för mej att de va nån som hade jävlats med mig å satt på nått larm..
Sen kom jag på..
"Neej, juste jag skulle ju iväg och handla"
Å då kände jag bara "Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Jag orkar faan inte!"
Så jag la mej ner igen..
Men sen kom jag på på en gång.. "Men, jag VILL ju ha dom där grejorna! Jo jag åker"
Så jag tvingade mej upp xp
Sen slog jag på radion..
Foo Fighters - The Pretender
Mmmmmmm I LOVE BANDIT!

Ja, och nu är de väl ingen som läser de här förns efter 11.. för de e väl ingen som är dum nog att gå upp nu när de e sånt här pissväder.. De e bara jag som e shoppingtokig xD De är min ursäkt xp

Naaaj.. Snart ska jag dra iväg och sova lite på bussen =)

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela