Thess Boberg

I Am So Damn Bored

Publicerad 2009-07-15 01:39:22 i Allting&Ingeting,

Filmen startade inte =|
Å jag hade inte tålamod för att sitta å vänta..
Har pratat lite med folk istället..
Vissa som jag inte har pratat me på tusen år känns de som xp
Aja.. så kul har min kväll varit..
Tror jag döööör!
Ojojoj..
Jag är ju hopplös..
Jag kan inte vara hemma en enda kväll utan att ha tråkigt..
Jag blir så uttråkad..
Jag vill hitta på nått..
Jag vill dra iväg..
till Göteborg, Malmö, Umeå, Gotland, Mallis, Indien, Afrika, Finland..
vart faan som helst..
Jag kan åka ut till fånö också.. typ 20 min härifrån..
Jag vill bara bort..
Jag kan verkligen inte bara vara hemma..
Jag får ju tuppjuck xp
Imorn ska jag måla också..
Åååååååååh wiiiiiihooo!
Nu vill jag ju verkligen vakna imorn x|
Ååååååååååh va jag blir trött på mig själv!
Jag gör ju inget annat än att klaga..
Men just nu har jag faktist inget bättre att skriva om xp
Ska jag gå och lägga mig då?
1.30..
hmmm!
TRÅKIGT!!
men jag har fan inget annat att göra..
Dessutom har jag ont i svanskotan nu xp..
plus att jag har skit ont i nacken..
De som är bra är.. är..är..
äsch! jag kan faan inte komma på nått x|

Neej..
jag går väl och lägger mej då xp
boooooring men va faan ska jag göra xp

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela