Thess Boberg

Home

Publicerad 2009-07-07 15:51:56 i Allting&Ingeting,

Nu är jag hemma igen..
De va sköönt att få komma bort en stund =)
De va längesen vi sov över hos varan..
Vi kollade på Hotell liggaren och jag tror inte att jag har hört Jojjo skratta så mycket i hela mitt liv xD
Vi gick och la oss vanlig tid, typ 3 eller nått..
Sen vaknade vi vid 13.. sååå sköönt!
De va längesen jag sov så länge.. otroligt sköönt =)

Jag drömde så konstigt inatt..
Jag drömde att jag va nere i Malmö (ingen aning varför)
Jag va där tillsammans med nån kille (ingen aning om vem)
Vi va och käka på nån restaurang..
Å sen när vi gick därifrån börja de tjuta om killen (varför man nu har larm på en restaurang)
Å jag blev såå jävla arg på honom..
Å han sa "Neeej, men jag har inte snott något"
Sen kom snuten också å dom jävlarna kalla mej för hora!
Ååå jag va sååå jävla arg!

Tur att de bara va en dröm x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela