Thess Boberg

Flera Bilder

Publicerad 2009-07-06 20:48:09 i Allting&Ingeting,

Nu kommer det flera bilder xD
Fast dom här är från skolavslutningen..
Den kvällen va vi hemma hos Moa =D
De va jag, Moa, Julia och Bella, och inte att glömma, lilla Ellen <3
137 bilder..
Men då har jag ändå inte tagit emot alla..
Så återigen.. jag tar bara några stycken =)

Enjoy





Dom här 2 bilderna ovanför har en lite rolig historia xD
Julia: Ja Thess, visa din bh bara..
Thess: Åh Julia tittar på mina bröst















Naaj, nu får de räcka xD
De blev en del bilder x)
Vi körde Våghals därav några hel knasiga bilder xp
De blev väldigt många bilder på mej oxå..
Hmmm.. jag tror att Julias kamera gillar mej..
Eller så ere jag som gillar den xD
Later..

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2009-07-07 14:43:11

Hahaha.. jag tror på det sista XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela