Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-07-05 23:44:22 i Kära Dagbok,

Gäsp!
Jag är påväg att somna!
Vilken tråkig film!
Hur kan den ha fått så bra kretik.. de fattar jag inte =/
Ja, men då vet jag ju de i alla fall x)

Vad har jag gjort idag då?
Ja, jag har målat staket, sen har jag spelat lite monopol på datorn.. De va skitkul xD
Får se va jag hittar på imorn..
Ska kanske måla lite då också om de inte regnar =)
Money Money Money!

Jag har ett gigantiskt blåmärke på sidan av låret...
De e bara jag och Tess som vet va de kommer ifrån x)

Ja, får se om jag orkar sitta uppe..
Jag e faan skit trött =/

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2009-07-07 14:36:32

Parfymen är ju bra!!!! najs när han dödar alla XD fast jag orkade inte se hela filmen eftersom jag skulle jobba.. (jag har sett den förut) och den ÄR bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela