Thess Boberg

Dags Att Räkna Får

Publicerad 2009-07-08 01:55:31 i Allting&Ingeting,

Jag e faktist lite trött..
Herre guud!
Jag har ju bara varit vaken i typ 12 timmar xD
Knasigt är de xp

Ååååå i helgen ska vi till Julias sommarstuga =D
Skitkul!! Längtar som faan =D



Jaha.. nu har jag inget att göra heller =/
De här sista programmet om MJ va ju inte nå vidare kul =|
Har i för sig inte kollat så mycket på de.. har pratat me folk istället..
Men ändå..
Dee typ bara om hans ekonomi.. å de skiter väl jag i.. de är jag inte intresserad av..
Jag ville ju höra mer musik..
Men naaaj.. de fick jag ju inte x(
grrr

Naaj.. jag tror faktist jag ska krypa ner i sängen nu x)

Jaa.. så får de bli =)

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela