Thess Boberg

Bilder

Publicerad 2009-07-14 17:14:28 i Allting&Ingeting,

Jao.. här kommer lite bilder..



Dags för klädpoker! På med alla kläder!

Tess förlora.. shorts av

Jag förlora.. ett par byxor av

Tess förlora.. en t-shirt av

Jag förlora.. en tröja av

Tess förlora.. flisisen av

Jag förlora.. natt-tröjan av

Tess förlora.. tröja av

Tess förlora igen.. en till tröja av

Jag förlora.. en strumpa av

Tess förlora.. ett par byxor av

Jag förlora.. en till strumpa av

Tess förlora.. en socka av

Tess förlora igen.. ett linne av

Tess förlora igen.. en till socka av

Tess förlora igen.. ett par byxor av

Jag förlora.. en t-shirt av

Tess förlora.. en strumpa av

Tess förlora igen.. andra strumpan av

Jag förlora.. en strumpa av

Tess förlora.. byxor av

Jag förlora..andra strumpan av

Jag förlora igen.. byxor av

Resten av poker bilderna stannar på min och Tess dator xD
Otroligt porriga bilder xD
It Was Fun!

När båda satt i underkläder fortsatte vi att spela..
Men den som förlora skulle ta på sig kläderna igen xD
Tess förlora typ hela tiden så jag fick sitta där i bh å trosor.. x|
brrr de va lite urrigt xp
Men efter ett tag fick jag klä på mig..
Typ när Tess va helt påklädd xp


Ja, de va en skojjig kväll i alla fall xD
Vi äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela